Mijn foto's Historische races Barneveld Juli 2016

Het Genieten.
brede aap
100-199
100-199
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 sep 2015 21:12
Has thanked: 7 times
Been thanked: 58 times

Mijn foto's Historische races Barneveld Juli 2016

Ongelezen bericht door brede aap »

KLIK HIER

Best bekeken op vol scherm (F11).
Pijltje rechts in scherm, of toets naar rechts gaat naar de volgende foto, of muisklik.
Het zijn er ongeveer 550 en geven een goed beeld van de race en de racende deelnemers op echt oude motoren. De serie bevat geen Sportsters.
Het bevat verschillende klassen motoren en wat fotografiegeprobeer voor snelheidseffect :? Vind je het niks kan je snel doortoetsen en er zitten zeker toppertjes tussen.
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Mijn foto's Historische races Barneveld Juli 2016

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Mooie fotoos; beetje terug-in-de-tijd :D :D !
De kleding mocht voor mij iets meer retro en die Gopro's op de helm...... Verbieden bij die races!
brede aap
100-199
100-199
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 sep 2015 21:12
Has thanked: 7 times
Been thanked: 58 times

Re: Mijn foto's Historische races Barneveld Juli 2016

Ongelezen bericht door brede aap »

Mja, de kleding.. hier in Barneveld heb ik toch al 2x meegemaakt dat ze onderuit schoven. Onschuldig,..maar zonde van het oude racepak anders :lol:
En die oude "willempie" helmpjes die zullen in een race niet verzekerd zijn, en aangezien ik mooie integraalhelmen gezien heb die schuiverts hebben meegemaakt, wil je toch geen ouderwets gezichtsverlies bij een Willempie-dopje :D
Overigens rijden ze wel door maar niet superlink of met risico.
De Go-pro ja... Ik dacht wat heeft die voor een stok aan zijn helm :?: zat er een cameraatje aan.

Die onderdelenmarkt is best groot overigens. Heb er een muts vandaan met harley-logo. Kon m ergens anders niet vinden en daar wel.
Ook een metalen Harley- Bar en Shield logo, ik zocht m al een tijd, wilde net vertrekken daar en dacht "Vette shit ! daar hangt gewoon zo'n logo in de verte"..5x aan voorbij gelopen waarschijnlijk... Voor een goede prijs mogen meenemen.
Plaats reactie