nuuij

De FOTOGALERIJ en de persoonlijke verhalen van de leden!
Gebruikersavatar
concierge1993
25-44
25-44
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 jun 2020 13:06
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

nuuij

Ongelezen bericht door concierge1993 »

Goedemorgen son forumleden

Ik ben sinds kort lid van dit forum en heb er al een heleboel aan gehad! veel informatie gevonden en leuke ideeën opgedaan. Word toch maar eens tijd voor mij even voor te stellen.

Ik ben steff, 26 jaar en ben woonachtig in het zonnige zuiden van Nederland en Sinds kort in het bezit van een mooie sportster xl1200n uit 2007.
even een klein verhaaltje: Altijd al motor willen rijden, zelfs zo graag dat toen ik 18 was op het punt stond om voor mijn motor rijbewijs op te gaan en dacht fuck dat auto rijbewijs, heb ik niks aan. Maar mijn ouders dachten daar anders over en hadden er een stokje voor gestoken, toch maar voor mijn auto rijbewijs.... en toen.. kwam er een nieuwe regeling, rijbewijs in 3 tredes. tjaa, daar had ik geen zin in, ik wist al zeker dat ik harley ging rijden. Ook altijd gezegd met mijn grote mond " Mijn eerste motor word een harley!!" en pa zij dan, ja ja groosmuil en ik dacht: HAH ik laat je wel wat zien ouwe. 8-)

dus besloten om netjes te wachten tot mijn 24ste (zodat ik meteen op kon voor een zwaar rijbewijs) en lekker door te sparen voor een nog mooier budget. Toen ik 24 was, werd het tijd voor mijn rijbewijs. Het was mij nog niet gegund in de lente van 2018, iemand besloot mij geen voorrang te verlenen :grrr:
EN BOEM met de brommer, frontaal op een tegen moet komende auto. Mijn pols zei knak, toen dacht ik nog ach komt wel goed. Maar toen de foto's kwamen was het toch wat minder mooi, gewricht gedeeltelijk verbrijzeld. Ik was in alle staten, ik zag mijn droom al wegvliegen om ooit nog op een harley te kunnen rond touren.

Maar gelukkig is het toch goed gekomen, afgelopen februari/maart kreeg ik van de chirurg groen licht op de specifieke vraag: mag en kan ik motor rijden? In Eindhoven bij de chirurg in de auto gesprongen en meteen door naar de rijschool bij mij in de buurt, meteen aanvraag gedaan voor te beginnen aan mijn rijbewijs. in de tussentijd krijg je dan ook nog die stomme corona en word alles stil gelegd... ik dacht, het is me weer niet gegund. Maar toch! morgen heb ik examen en dan hopelijk heb ik mijn roze papiertje.

Vanaf dat ik groen licht had ook actief opzoek gegaan naar een mooie motor, en na een aantal ritjes door Nederland toch eentje gevonden die mij aanstond en hier is die dan:



Hier en daar toch stiekem even erop gereden en zijn al een aantal dingen die mij opvallen. Die luchtfilter :muur: foei lelijk, maar om een andere te vinden met niet teveel tierlantijn/beetje strak voor een redelijk prijs is nogal een uitdaging. en ook voor natuurlijk een betere luchtstroming, want zo als het nu is, is helemaal niks. de inlaat zit precies achter de uitlaat en krijgt dan lekker warme lucht binnen... de uitlaten, toen ik opzoek was vond ik de uitlaten een plus kwa looks, maar kwa geluid ook goed, maar veels te hard. het viel mij al op dat ik zelf stokdoof word na een half uurtje. Nu heb ik mij laten vertellen dat ik ze wel wat kan dempen maar nooit in de buurt ga komen van wat ik wettelijk mag zonder dat ik de motor knijp en ik dus beter andere uitlaten kan aanschaffen.
Bijlagen
hd.jpg
Gang is alles, remmen is angst
Peke
Moderator
Moderator
Berichten: 1164
Lid geworden op: 23 sep 2015 06:15
Has thanked: 271 times
Been thanked: 331 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door Peke »

Welkom bij SON en dat luchtfilter is juist mooi en een betere beademing kun je ook met deze verkrijgen
Gebruikersavatar
concierge1993
25-44
25-44
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 jun 2020 13:06
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door concierge1993 »

over smaak valt niet te twisten

Ik had graag wat meer van de v-twin gezien en een minder aanwezige luchtfilter. Dat klein rond model luchtfilter van aliexpress vind ik persoonlijk wel mooi, maar ik vertrouw die chinezen niet zo met de kwaliteit en vraag mij dan af hoe de filtering van zoiets dan daadwerkelijk is. Ook pas in uiterste noodzaak bestel ik iets in china, ik gung het liever een ondernemer hier (Nederland/eu) want die chinezen meppen zo onze economie naar de kl*te. maar goed, dat is een mening, ieder voor zich natuurlijk.

En hoe kan ik met de originele een betere luchtstroming krijgen?
Gang is alles, remmen is angst
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door bow »

Welkom en K&N filter erin zetten voor meer lucht.
Gebruikersavatar
MartynB
100-199
100-199
Berichten: 162
Lid geworden op: 03 nov 2017 11:04
Has thanked: 23 times
Been thanked: 56 times
Contacteer:

Re: nuuij

Ongelezen bericht door MartynB »

Welkom!

Heb een lucht te koop staan en nog wat andere onderdelen hier op het forum.

viewtopic.php?f=37&t=1531
Gebruikersavatar
beemer_e91
200-349
200-349
Berichten: 217
Lid geworden op: 03 dec 2018 15:28
Has thanked: 1 time
Been thanked: 76 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door beemer_e91 »

welkom op het forum.
leuke bike hoor, uitlaten lekker laten zitten en oordopjes dragen. (zou ik sowieso gaan doen, ook met andere pijpjes eronder)

ze zeggen niet voor nix "loud pipes, save lives". :D :D
they say: loud pipes save lives :D
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: nuuij

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Welkom bij SON en veel suc6 op het examen.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Peke
Moderator
Moderator
Berichten: 1164
Lid geworden op: 23 sep 2015 06:15
Has thanked: 271 times
Been thanked: 331 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door Peke »

Screaming Eagle kit voor je originele luchtfilter deksel
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: nuuij

Ongelezen bericht door MoneyFor »

concierge1993 schreef: 16 jun 2020 09:49 over smaak valt niet te twisten

Ik had graag wat meer van de v-twin gezien en een minder aanwezige luchtfilter. Dat klein rond model luchtfilter van aliexpress vind ik persoonlijk wel mooi, maar ik vertrouw die chinezen niet zo met de kwaliteit en vraag mij dan af hoe de filtering van zoiets dan daadwerkelijk is. Ook pas in uiterste noodzaak bestel ik iets in china, ik gung het liever een ondernemer hier (Nederland/eu) want die chinezen meppen zo onze economie naar de kl*te. maar goed, dat is een mening, ieder voor zich natuurlijk.

En hoe kan ik met de originele een betere luchtstroming krijgen?

Zoals Peke en anderen al hebben gezegd, een K&N in de oem behuizing en eventueel een SE kit maar het blijft een lomp iets.


Het stock filter heb ik ook onmiddellijk vervangen.

48.jpg


Ik wil toch ook nog even reageren over het al dan niet aankopen in China, ik geef je 100% gelijk in het steunen van de lokale fabrikant maar ik kan me er zelf niet in
vinden dat een NL of BE winkel/ondernemer het Chinees spul gaat verkopen aan prijzen x4. Iemand die zelf een product maakt en verkoopt kan ik waarderen maar
diegene die goedkoop inkoopt en het dan aan de man brengt met woekerwinsten daar heb ik een hekel aan.

Verder is er helemaal geen verschil als je een Chinese behuizing koopt, er is natuurlijk wel in afwerking (soms) wat verschil maar het allerbelangrijkste is gewoon het
filter zelf. Koop gewoon een mooie behuizing met filter in China, werp het filter weg en koop een K&N filter en je ben gesteld voor een 150€.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
IRONfleX
100-199
100-199
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 1 time
Been thanked: 108 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door IRONfleX »

Welkom Stef,

Toffe bike! Aparte kleurstelling die ik niet eerder heb gezien.
Voor wat betreft de aanschaf van parts...
ik heb je een PB gestuurd.

Tot SON!

Grtz
Lex
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©
Gebruikersavatar
EasyWim
800-899
800-899
Berichten: 837
Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
Locatie: Purmerend (NL)
Has thanked: 621 times
Been thanked: 460 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door EasyWim »

Welkom op het forum! Ik heb expres de originele luchtfilterbehuizing laten zitten omdat het bestand is tegen een regenbui. Dat moet je met al die open after-market modellen nog maar afwachten.

Succes morgen!
Gebruikersavatar
concierge1993
25-44
25-44
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 jun 2020 13:06
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door concierge1993 »

EasyWim schreef: 16 jun 2020 20:13 Welkom op het forum! Ik heb expres de originele luchtfilterbehuizing laten zitten omdat het bestand is tegen een regenbui. Dat moet je met al die open after-market modellen nog maar afwachten.

Succes morgen!
Tja, dat is ook weer zoiets en dank u!
IRONfleX schreef: 16 jun 2020 17:24 Welkom Stef,

Toffe bike! Aparte kleurstelling die ik niet eerder heb gezien.
Ja ik dus ook niet! Daarom vin ik um zo mooi. Zwarte sporsteren vind ik mooi, maajaa dat heeft iedereen al. En in wil niet wat iedereen heeft
beemer_e91 schreef: 16 jun 2020 15:26 ze zeggen niet voor nix "loud pipes, save lives". :D :D
daar heb je helemaal gelijk in, dacht Den haag daar ook maar zo over.
MoneyFor schreef: 16 jun 2020 16:50
Het stock filter heb ik ook onmiddellijk vervangen.
Kijk dat vind ik wel mooi, al mag het ontwerp voor mij nog iets rustiger zijn. Deze heb je via ali besteld?
MoneyFor schreef: 16 jun 2020 16:50 Ik wil toch ook nog even reageren over het al dan niet aankopen in China, ik geef je 100% gelijk in het steunen van de lokale fabrikant maar ik kan me er zelf niet in
vinden dat een NL of BE winkel/ondernemer het Chinees spul gaat verkopen aan prijzen x4. Iemand die zelf een product maakt en verkoopt kan ik waarderen maar
diegene die goedkoop inkoopt en het dan aan de man brengt met woekerwinsten daar heb ik een hekel aan.
Juist, ik ook. Dit fenomeen zie je nu veel op ebay. Exact hetzelfde product maar 2 of 4x de prijs.
MoneyFor schreef: 16 jun 2020 16:50
Verder is er helemaal geen verschil als je een Chinese behuizing koopt, er is natuurlijk wel in afwerking (soms) wat verschil maar het allerbelangrijkste is gewoon het
filter zelf. Koop gewoon een mooie behuizing met filter in China, werp het filter weg en koop een K&N filter en je ben gesteld voor een 150€.
Ik neem aan dat niet alle behuizingen op ali een k&n filter voor bestaat?
Gang is alles, remmen is angst
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: nuuij

Ongelezen bericht door MoneyFor »

EasyWim schreef: 16 jun 2020 20:13 ...... Ik heb expres de originele luchtfilterbehuizing laten zitten omdat het bestand is tegen een regenbui. Dat moet je met al die open after-market modellen nog maar afwachten....
Dat is geen enkel probleem, ik rijd in weer en wind met dit filter MAAR ik gebruik dan een regensok, die krijg je trouwens ook bij HD zelf als je het Ventilator type filter zoals op
mijn FXFBS hebt, of de SE serie, deze sokken kan je apart kopen.... zelfs bij Ali ;) .


concierge1993 schreef: 16 jun 2020 21:11
MoneyFor schreef: 16 jun 2020 16:50
Het stock filter heb ik ook onmiddellijk vervangen.
Kijk dat vind ik wel mooi, al mag het ontwerp voor mij nog iets rustiger zijn. Deze heb je via ali besteld?
Ja en in het echt is dat veel rustiger dan op de foto, het lijkt druk door het roostertje dat glanst, het is een filter van Ali met een K&N er in. Deze makelij is niet van het origineel te onderscheiden, nergens scherpe kanten en mooie anodisatie.

Hier nog een ander type, hiervan heb ik het roostertje zwart gepoederlakt en dat geeft meteen een ander "rustiger" zicht.
Ander.jpg
concierge1993 schreef: 16 jun 2020 21:11
Ik neem aan dat niet alle behuizingen op ali een k&n filter voor bestaat?
Toch voor zeer veel hoor, als je naar het type gaat dat ik je heb getoond op de foto's, daar bestaat die sowieso voor. Enkel voor dit kleintje heb ik er niet echt één gevonden dat perfect paste.

Klein.jpg
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
concierge1993
25-44
25-44
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 jun 2020 13:06
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door concierge1993 »

MoneyFor schreef: 17 jun 2020 07:34
Dat is geen enkel probleem, ik rijd in weer en wind met dit filter MAAR ik gebruik dan een regensok, die krijg je trouwens ook bij HD zelf als je het Ventilator type filter zoals op
mijn FXFBS hebt, of de SE serie, deze sokken kan je apart kopen.... zelfs bij Ali ;) .
oke dat is dus wel belangrijk, goeie tip
bij een kleine regenbui zal het wel niet zo erg zijn ]zonder? gaat zich er natuurlijk om dat de filter niet verzadigd met water. of hoe moet ik dat zien?
MoneyFor schreef: 17 jun 2020 07:34
Toch voor zeer veel hoor, als je naar het type gaat dat ik je heb getoond op de foto's, daar bestaat die sowieso voor. Enkel voor dit kleintje heb ik er niet echt één gevonden dat perfect paste.


Klein.jpg
en waar moet ik dan zoeken? ik kan niet 1,2,3 wat vinden op google, vind alleen maar de standaard uitvoeringen van k&n.
Dat kleintje bedoelde ik dus, die vind ik erg mooi, komt de v-twin mooi naar voren.

ik heb ook nog deze gevonden op ali, val ook wel in de smaak. het liefst met zwarte filter, maar die zal k&n niet hebben denk ik?
HTB1.y3HhkvoK1RjSZFDq6xY3pXaK.jpg
CNC-cut-hoge-intake-Nostalgie-styling-air-filter-kit-sportster-air-intake-voor-harley-sportster-XL883.jpg
Mensen, duim of steek een kaars aan voor me, achter een uur is het zo ver! :yahoo:
Gang is alles, remmen is angst
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: nuuij

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Dat is het standaard K&N filter dat daar in kan.

concierge1993 schreef: 17 jun 2020 10:38 .... bij een kleine regenbui zal het wel niet zo erg zijn ]zonder? gaat zich er natuurlijk om dat de filter niet verzadigd met water. of hoe moet ik dat zien?
Voorkomt inderdaad verzadiging met water, het water loopt als het ware van de sok af.



Dit is een sok, kost 4€ bij Ali en kan serieus wat regen hebben geloof me :lol:

sok.jpg
sok.jpg (78.88 KiB) 12876 keer bekeken



Ik moet ook eerlijk toegeven dat de laatste 2 filters die ik had van bij Ali echt wel zeer goed gemaakt waren en de K&N die ik had gekocht veel losse draadjes
bevatte die ik dan één voor één heb liggen verwijderen want anders worden die eventueel mee naar binnen gezogen.

Waarschijnlijk een K&N die in China goedkoop was gemaakt :lol:
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: nuuij

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Welkom vanuit het diepe zuiden!!!!
Gebruikersavatar
IRONfleX
100-199
100-199
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 1 time
Been thanked: 108 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door IRONfleX »

Laat ik dan de eerste zijn... :clap2:

Congrats Steff met het zojuist behalen van je papiertje!!
Veel rijplezier en tot snel een keer🤟

Greets,
Alex
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©
Gebruikersavatar
concierge1993
25-44
25-44
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 jun 2020 13:06
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door concierge1993 »

IRONfleX schreef: 17 jun 2020 15:05 Laat ik dan de eerste zijn... :clap2:

Congrats Steff met het zojuist behalen van je papiertje!!
Veel rijplezier en tot snel een keer🤟

Greets,
Alex
Danku danku! eindelijk van dat gezeik af van die instructeur!
kreeg wel de opmerking van de examinator dat Harley Davidson niks voor mij was :o ik ging namelijk zo plat door de bochten, dat is niet mogelijk met een Harley. Had meneer de examinator nog niet vaak gezien op examen :lol: Dat is het voordeel als je de omgeving kent en al een beetje geoefend hebt :oops:
zaterdag/zondag is de bike klaar, dan kan het beginnen! moest nog even een nieuwe voorband op en uuh ja er was iets met de koppeling... ben eens benieuwd wat het was en of er niet een nieuwe inzit..
charlesb52 schreef: 17 jun 2020 13:12 Welkom vanuit het diepe zuiden!!!!
danke, vanoet ut get minder deepe zuide.
MoneyFor schreef: 17 jun 2020 10:46
Voorkomt inderdaad verzadiging met water, het water loopt als het ware van de sok af.
Dit is een sok, kost 4€ bij Ali en kan serieus wat regen hebben geloof me :lol:
oja, dat is het geld niet. en dat om problemen te voor komen. Die ga ik er zeker bij nemen als ik een open luchtfilter bestel
MoneyFor schreef: 17 jun 2020 10:46 Ik moet ook eerlijk toegeven dat de laatste 2 filters die ik had van bij Ali echt wel zeer goed gemaakt waren en de K&N die ik had gekocht veel losse draadjes
bevatte die ik dan één voor één heb liggen verwijderen want anders worden die eventueel mee naar binnen gezogen.

Waarschijnlijk een K&N die in China goedkoop was gemaakt :lol:
lekker dan, k&n is dus ook niet meer wat het geweest is.
Gang is alles, remmen is angst
J.P.
200-349
200-349
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 sep 2018 00:28
Has thanked: 167 times
Been thanked: 85 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door J.P. »

Congrats en nice bike!
Wat betreft het geluid uit je uitlaten, oordopjes! Sws verstandig voor het windgeruis ook.

Wat betreft alie, heb zelf wel behoorlijk goed en duur spul op mijn forty eight zitten, ook zo gekocht.
Maar dingen zoals led inserts voor de knipperlichten voren, led koplamp, achteras covers, andere km. teller houder, allemaal via alie en daar is niks van te zeggen over de kwaliteit.

Van waar in Limburg ben je?
8DC4B22D-868C-4FE7-AC1C-27C6FF9E2A0D.jpeg
Gebruikersavatar
beemer_e91
200-349
200-349
Berichten: 217
Lid geworden op: 03 dec 2018 15:28
Has thanked: 1 time
Been thanked: 76 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door beemer_e91 »

gefeliciteerd :thumbsup: :thumbsup:

nu lekker rijden
they say: loud pipes save lives :D
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door bow »

Ik gebruik zelf een Uni filter. Zat een k&n in. Maar weet niet of die hier makkelijk te krijgen zijn. Uni filter bevalt me prima.
Gebruikersavatar
concierge1993
25-44
25-44
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 jun 2020 13:06
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door concierge1993 »

J.P. schreef: 18 jun 2020 10:15 Congrats en nice bike!
Wat betreft het geluid uit je uitlaten, oordopjes! Sws verstandig voor het windgeruis ook.
danke! oordopjes zijn zeker verstandig. ben al een beetje doof volgens mijn vriendin, selectief doof :lol: Maar Ik ga toch proberen iets aan het geluid te doen, word hier niet vrolijk van: https://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/ ... orverboden
Volgens dit bericht zijn dan jackal and hide ook verboden

Ik had op het forum gezien dat wimke een paar goede db-killers gescoord had. Maar kan dit niet meer vinden op marktplaats, ik heb hem eens een pb gestuurd.

Misschien zijn er nog andere tips?
J.P. schreef: 18 jun 2020 10:15 Van waar in Limburg ben je?
Van een of ander boeren gehucht in de buurt van Maastricht
beemer_e91 schreef: 18 jun 2020 15:12 gefeliciteerd :thumbsup: :thumbsup:

nu lekker rijden
Danke! Zeeker kan niet wachten, morgen even het roze papiertje ophalen de rest staat al gereed, behalve de motor. nog even geduld a.u.b. :P
bow schreef: 18 jun 2020 15:55 Ik gebruik zelf een Uni filter. Zat een k&n in. Maar weet niet of die hier makkelijk te krijgen zijn. Uni filter bevalt me prima.
ah ja dat ken ik, word veel gebruikt in de cross wereld geloof ik? waar besteld je die filters?
Gang is alles, remmen is angst
J.P.
200-349
200-349
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 sep 2018 00:28
Has thanked: 167 times
Been thanked: 85 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door J.P. »

Nice, zelf werk ik in een boerengehucht in de buurt van Maastricht 😉.

Zelf heel lang in Heerlen en omgeving gewoont. Sindskort buurt van Roermond.
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: nuuij

Ongelezen bericht door MoneyFor »

@concierge1993 ,

Ik heb daarstraks mijn K&N filter gekuist en even naar de nummertjes gekeken, mocht je deze willen bestellen dan is het nummer van K&N : 0206-0091
en op het filter zelf staat nog 04407 gedrukt maar je kan ze dus bestellen aan de hand van dat eerste nummer. Ze kosten om en bij de 75€ en passen in zo
goed als in alle Ali luchtfilterhuizen van het type dat je op mijn bikes ziet.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: nuuij

Ongelezen bericht door bow »

Ik gebruik zelf een Uni filter. Zat een k&n in. Maar weet niet of die hier makkelijk te krijgen zijn. Uni filter bevalt me prima.
ah ja dat ken ik, word veel gebruikt in de cross wereld geloof ik? waar besteld je die filters?
Oemcycles in de usa. Ff googlen.
Plaats reactie