New here
New here
Hallo,
ik ben Bas te Winkel en sinds kort eigenaar van een XL883R.
Sinds 18 jaar rijdt ik motor. Ik ben begonnen op een Suzuki GS500E, daarna een Fazer 600 en op dit moment een BMW R1200GS en de sportster.
Ik heb altijd het onderhoudt zelf gedaan, waaronder een herstel aan schaafplekken op fiberglad topkuipen, vervangen cardanassen en zelf complete blok renovaties.
Verder vind ik het erg leuk om een motor naar mijn eigen inzichten aan te passen.
Standaard aanpassingen, die ik iedereen aanraad: staalomvlochten remleidingen, aftermarket (progressieve) vering en een upgrade van het zadel. Dit zijn vaak items waar je direct verbetering waarneemt, volgens mij.
Ik heb mijn sportster met een rhinehart uitlaat gekocht en deze inmiddels vervangen voor de staggered short shots. Ook is het luchtfilter vervangen voor een K&N high flow en zijn de mid controls vervangen voor TC Bros forward controls.
Modificaties die op de agenda staan:
- V&H LED fuelpack
- staalomvlochten remleidingen
- progressieve vering in voorvork (achter is reeds progressive suspension)
- le pera silhouette solo seat
- side mount kentekenplaathouder (zelf maken) en old school stop licht
- 3-way knipperlichten achter, die dichter op het spatbord staan
ik ben Bas te Winkel en sinds kort eigenaar van een XL883R.
Sinds 18 jaar rijdt ik motor. Ik ben begonnen op een Suzuki GS500E, daarna een Fazer 600 en op dit moment een BMW R1200GS en de sportster.
Ik heb altijd het onderhoudt zelf gedaan, waaronder een herstel aan schaafplekken op fiberglad topkuipen, vervangen cardanassen en zelf complete blok renovaties.
Verder vind ik het erg leuk om een motor naar mijn eigen inzichten aan te passen.
Standaard aanpassingen, die ik iedereen aanraad: staalomvlochten remleidingen, aftermarket (progressieve) vering en een upgrade van het zadel. Dit zijn vaak items waar je direct verbetering waarneemt, volgens mij.
Ik heb mijn sportster met een rhinehart uitlaat gekocht en deze inmiddels vervangen voor de staggered short shots. Ook is het luchtfilter vervangen voor een K&N high flow en zijn de mid controls vervangen voor TC Bros forward controls.
Modificaties die op de agenda staan:
- V&H LED fuelpack
- staalomvlochten remleidingen
- progressieve vering in voorvork (achter is reeds progressive suspension)
- le pera silhouette solo seat
- side mount kentekenplaathouder (zelf maken) en old school stop licht
- 3-way knipperlichten achter, die dichter op het spatbord staan
- charlesb52
- *
- Berichten: 2941
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2059 times
- Been thanked: 1303 times
- Contacteer:
-
- 10-24
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 19 nov 2015 15:55
- Locatie: Friesland
Re: New here
Welkom! ! Foto's! !
Altijd leuk om veranderingen te zien !
La pera zadel (vind ik) zit lang zo lekker niet als het standaard zadel. Je bent een bikkel als je daar na 3 uren geen last van je kont hebt
Altijd leuk om veranderingen te zien !
La pera zadel (vind ik) zit lang zo lekker niet als het standaard zadel. Je bent een bikkel als je daar na 3 uren geen last van je kont hebt
-----------------ride to live and live to ride----------------------
DILLIGAF
DILLIGAF