kaatjes bike en leven....

Laat ons meegenieten met het ontstaan van jΓ³uw Sporty, in woord en beeld.
Your Sportsterproject; the story and the pictures.
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

brede aap schreef: ↑23 jul 2017 16:06 Hee scheurneus.
Sterkte met alles en met de motor. Harleys gaan ook altijd stuk. O, nu zie ik waarom :lol:
Van de Honda af?

Ja na de Honda nog een suzuki vstrom gehad en een Yamaha diversion en toen ging het steeds slechter dus die ook verkocht en niks meer.
Maar na stoppen van de PMR )spierreuma en behandeling bij de pijnpoli aan mijn ruggenmerg naar benen toe (sympaticus blokkade)zijn de pijnen zoveel minder,en van de prednison af,dus had weer Yamaha gekocht vorig jaar augustus en nu in juli weer terug naar waar mijn hart ligt sportster...............

Net een beurt gegeven,nieuwe olie in de primaire bak,en motorolie en nieuwe bougies en ventieldopjes...
Benzine filter ging niet want slang is te kort,dus eerst slang kopen...
Afbeelding
welke slang we het fliter dan moeten tussen zetten? denkzelf die boevenop...
Afbeelding
Benzine filter zit trouwens geen pijltje op,maar denk logisch gezien dat het breed gedeelte de venturi (of zo) die binnen in zit naar boven moet...
Afbeelding


manlief heeft paar fotos gemaakt ..
Afbeelding
Afbeelding

oude bougies zien er goed uit allebei (bewaar ik altijd voor noodgevallen in tas van me)
rechts
Afbeelding
linkerkant
Afbeelding

ik heb geen juist gereedschap om de juiste afstand van 0.04 maar ik geloof het wel,nog geen problemen mee gehad,even kijken naar de verschillen van de bougies...

Afbeelding

alles gedaan dus hop naar buiten voor een start,regent het heel hard dus maar onder afdak.........wat denk je lekt hij weer benzine uit de overloop

Afbeelding


hmm even bij mijn whatsapp monteur navraag gedaan dachten namelijk dat hij niet moet lopen als volternaald blijft hangen,maar ja hij blijft dus weer vast zitten ..............
nog maar eens in tank gekeken want dan moet er maar eerder iets gebeuren over 4 weken gaan we met motorvakantie geen zin in trubel onderweg..
Afbeelding
pfffffff das gewoon echt erg eigenlijk toch... :(
Azijn schijnt dan wel goed te gaan om te reinigen,maar denk dat zon strechted tank eerder roest omdat de benzine natuurlijk meer onderin blijjft............dus ik wil een andere tank liefst eentje zoals op brandweer bike,veel inhoud...........

of zefl eraan beginnen met azijn erin ............nou gelukkig vertrekken we pas 17 augustus maar komt rap dichtbij...
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Frans
10-24
10-24
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 jun 2017 22:07
Locatie: Venlo
Has thanked: 1 time

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Frans »

Hoi Karin,
Knap dat je de onderhoudsbeurt zelf doet. Dat moet ik eerst nog leren.
Groetjes,
Frans
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

pffffffhui wat een stress ineens moet ik heel vlug allerlei beslissingen veel vlugger nemen... :roll:

Dus vanochted allerlei tanks die zouden passen op mijn sportster zitten bekijken en niet al te duur,want was eigenlijk winterproject :(
Dus weer meer geld uitgeven nu dan was gepland :o
maar goed heb deze tank van paucho besteld voor 338 euries...nieuw.
Zit 4.2 gallonn in en mijne die orgineel was maar 3.3 gallon dus meer iinhoud en dat wilde ik zowieso.. :D
Afbeelding
Afbeelding
komt zeer waarschijnlijk woensdag binnen.
Dus manlief kan aan de slag..........alleen nnu moet ik ineens heel vlug bedenken wat ik wil :o

dus vlug allerlei motors gaan bekijken.........
en wat voor tankembleem ik erop wil,manlief opperde al die hij op zijn fxr destijds had gedaan,die zitten ook op een streetbob....
Hmm is wel mooi maar............wordt mijn motor dusssss :!: :!:

woensdagavond ga ik remolie verversen voor en achter met iemand erbij die dat heel goed kan,kan ik dat ook mooi leren ;)
donderdag zou ik er nieuwe banden op gaan leggen,maar die afspraak moet ik maar even verzetten... :(

nu als de bliksem ideen op gaan doen druk druk druk druk...........wat zal ik uitkiezen :idea: :idea:
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Gebruikersavatar
Patman
350-499
350-499
Berichten: 462
Lid geworden op: 21 sep 2015 07:45
Has thanked: 25 times
Been thanked: 119 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Patman »

Roze :mrgreen:
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door bow »

Zo te lezen heb je het filter er goed tussen. De benzine komt op de vloer :mrgreen:. . Maar het is wel een project geworden zeg
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Patman schreef: ↑24 jul 2017 21:00Roze :mrgreen:
Nee alstublieft niet zeg....

Cremekleur met doodshoofd etc wel beetje vrouwelijk maar heel mooi...
Binnenkort foto s....
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

bow schreef: ↑24 jul 2017 23:02 Zo te lezen heb je het filter er goed tussen. De benzine komt op de vloer :mrgreen:. . Maar het is wel een project geworden zeg
Nee niet dus...slang was te kort...
En er staat GEEN pijltje op!!!!

Maar het wordt zo vlak voor onze motorvakantie toch nog een projectje inderdaad..
Ben nog aan twijfelen om carberateur eventueel zelf open te halen of als nieuwe tank op zit hem weg te brengen...
Heb het vroeger al eens ooit gedaan...maar ja ....ach heb nog even tijd om you tube rond te kijken staan leuke dingen op Γ‘ltijd.. .
Wordt vervolgd
Groetjes karin
Laatst gewijzigd door scheurneusje op 29 okt 2017 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door bow »

Waar je duim zit is de uitgang. Die kant naar de carburateur
Gebruikersavatar
kruisje
200-349
200-349
Berichten: 248
Lid geworden op: 21 sep 2015 08:45
Has thanked: 23 times
Been thanked: 97 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door kruisje »

filter altijd zo plaatsen, dat de ingaande kant aan de buitenzijde vh filter zit
maakt verder niet uit of en hoe de pijl erop zit, heb er wel eens gehad, waar de pijl er verkeerd om op stond

als je de ingaande kant nl via de binnenkant vh messing filter laat lopen, kan je niet zien of er vuil in zit, en of hij verstopt zit

vuil vanuit de tank moet dus altijd achter het "raam" zitten ;-)
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Tjolkman schreef: ↑25 jul 2017 23:40 Tis al een dag rustig op mn wazzup.
:lol: nu nog vooral op internet aan zoeken geweest naar wat ik op tank wil en verf besteld........
Als ik iets niet weet dan app ik je weer :D toch makkelijk zon back up met harde schijf ;)

Volgende probleem dient zich al weer aan :o
waarschijnlijk komen mijn grote lompe knipperlichten tegen de tank aan....... :x
Dus dat proberen iets hoger te maken of zo ,nieuwe wil ik eigenlijk niet ... :?
Dus van het ene komt het andere,nog 3 weken voor we op motorvakantie vertrekken :shock:

Kon vannacht weer niet slapen,heb vanochtend maar manlief (die moest 6 uur beginnen ) gewhatsapt dat we achterspatbord maar in de winter doen op ons gemak,nu alleen voorspatbord en tank :)
want haastige spoed is .................


Vanavond krijg ik les in remolie verversen(van een brandweercollega van me), 8-) heb het jaren geleden wel een gedaan samen met Ger maar was een beetje een trubel wat ik me herinner....

Dan ga ik donderdag mijn tank eraf halen en voorspatbord........en eventueel alvast spatbord schuren zodat manlief minder werk daaraan heeft ...gelukkig heeft hij zaterdag en zondag hele dag tijd om daaraan te werken....
Ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien.......... :D
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Donderdag 27 juli ik zou vandaag mijn nieuwe banden erop laten leggen,maar het probleem van roest in de tank moet eerst opgelost worden...
bij a3 motoren mijn nieuwe tank gaan ophalen..
savonds dus andere tank eraf en de nieuwe uitproberen,maar we hebben het zo gezien het past niet!!!
Maar meteen bericht gestuurd dat het niet past en fotoΒ΄s,ik baal hmm en schilderwerk nu...en krijgen we die wel echt goed zuiver die tank?? nou ja raad van Tjolkman en onze buurman Frank maar eens opvolgen ;)
Afbeelding
Afbeelding


doe ik toch wel dat spuitwerk zegt ger,wel alleen de tank en voorspatbord achter van de winter.......maar eerst de tank ontroesten,hij haalt vlug schoonmaakazijn en ik ga raad vragen aan iemand die ik van het forum ken,een kapitein op een schip en maakt veel motors en bouwen...
Azijn erin en moeren en bouten en samba doen en nacht laten intrekken.....
Afbeelding

En toch zit ik te dubben,deze tank vind ik super mooi,maar heeft dus maar 13 liter inhoud...

vrijdag 29 juli
Azijn bijgehaald zodat er nu 12 liter in zit.....

Weer onze Tjokman om raad vragen......
Afbeelding

zaterdag 30 juli
tegen 9 uur gingen we aan de tank beginnen,Helft eruit en Ger ging weer samba doen(schudden) daarna , deed Ger alles eruit op een shirt,zien wat een rommel,maar toen zagen we ook iets anders vellen...oude coating toch nee he .....
Afbeelding
Afbeelding
benzinefilter in de tank,snap eigenlijk niet dat die die vuiltjes niet heeft tegengehouden :?:
Afbeelding

met warm water naspoelen en het ziet er goed uit....
Afbeelding
Afbeelding
Daarna zijn we met rioolslang in de tank en hoge druk erop toen zei Ger he de roest was weg maar komt nu weer heel snel terug,
Weer tjolkman om raad vragen en die zei spoelen met benzine en tank zsm volgooien is vliegroest............(en hij was er wel klaar mee...sorry ) wat andere vrouwen hebben met praten aan de telefoon heb ik dat met dingen vragen aan iemand per app..
dankjewel :D
Afbeelding
Afbeelding

maar toch ook nog maar eerst weer azijn en toen warm water met dreft weer en weer spoelen,en droog fΓΆhnen en benzine erin en toen toch maar weer Frank geraadpleegd want we kwamen een brok coating tegen die we er niet uit kregen was veel te groot.....

En wilden de tjolkman ook niet meer lastig vallen met mijn appjes
pff ach gewoon laten zitten zegt Ger..
Kom maar eens naar mij met de tank,dus wij naar de overkant...Hij kijken maar de benzine is toch helder...kijk maar eens in deze tank ,hij had een oude bsa staan,dus ik kijken ook roest...zolang de benzine niet troebel wordt geeft dat niks........pfff gerustgesteld.Afbeelding
Hij zegt tegen Ger ik zou hem niet spuiten dat schilderwerk is toch heel mooi ........ja vind ik ook zegt Ger..pff mannen nu was ik in de minderheid....tja het is niet lelijk,en mischien kan ik eerst beter tijdje rijden en dan besluiten of ik deze tank wil houden of een grotere....maar als het aan mij ligt komt er van de winter spuitwerk op :D

Hij gaf me nog een benzine filter wat je kan schoonmaken van k&n en wij naar huis.
Benzinefilter monteren ,tank erop en zadel etc,schermpje lukt op dat moment niet,maar hebben haast dat komt nog wel..
Afbeelding

Alles kan er weer opgebouwd worden,vlug Huijbers gebeld en ik mocht als ik er voor drie uur was nog komen om de banden erop te laten leggen.
Dus vlug boterham gegeten en omkleden en op de motor..........starten en wat denk je.......
pfffffffff om moedeloos van te worden hij lekt weer hard benzine.
Afbeelding


Frank weer appje gestuurd,gewoon gaan tanken en rijden dat
vuilte schiet dadelijk misschien wel weer los.............bij tankstation best veel lekkage,onderweg ga ik langs Ger rijden en wijs naar beneden,ik zag dat het niet goed was ,dus bij de rotonde vlug richting frank dan maar,die had al geappt kom er maar mee hier...........dus waren we nog niet veel verder,ik kon wel janken en dacht zo hoeven we niet meer te gaan........
Maar Frank loste het probleem weer vlotternaald vast vlug genoeg op,en nu kunnen Ger en ik dat ook wel voort zelf.....bedankt weer wordt een beetje eentonig...
Maar goed wij op pad weer richting Schijndel en jawel waren kwart voor 3 in Schijndel en een klein half uur later gingen ze banden monteren...........
Afbeelding


Afbeelding

en die rijden fijnnnnnnnnnnn


We rijden binnendoor naar huis en besluiten om in Nijnsel even een frietje te gaan pakken...
In totaal zon 80 km gereden,en nog geen lek te bekennen...gelukkig....
Afbeelding

Zondag 31 juli

Ik poets mijn tank en laat Ger er mijn nieuwe sticker op plakken,heb weer een zeer goedkoop adresje gevonden...en staat me toch super leuk..............

Afbeelding
Afbeelding

We gaan even motorrijden ik heb een rit gemaakt ,de 100 miles rit dus die gaan we rijden,wat een mooie route tot vlakbij Roermond,we komen bij een gesloten weg en die ging naar nettetal,maar nu moet je helemaal om omdat er niks in de buurt is ...dus zijn we maar via kronkelwegen naar huis gegaan...maar de Tom Tom doet gek,we kunnen thuis niet meer aanklikken en hij was ipv naar volgende punt z(punt overslaan ) weer terug naar punt 2 aan het gaan.........pff nu dat weer...
Ik denk nog even zal toch geen voorbode zijn ??
Maar goed ik moet eigenlijk tanken ,maar zeg doen we dan thuis wel,bij de 190 moet ik hem op reserve zetten,we reden toen in Lierop bijna mierlo...ach dan weet ik ook zeker dat het goed is ...was namelijk bang dat hij nadat ik hem op reserve zet weer zou gaan lekken daarna...
Er kon 10 liter in en ik had er 195 km mee gereden dus hij rijd 1 op 19.5 niet slecht...
Ik app met Joop en Frank......alles is goed (nog wel) geen lek meer gehad...
Nou nog 18 dagen en dan vertrekken we,ik kan onze regenpakken niet vinden,deze week maar eens goed zoeken..........en die tom tom na laten kijken.......
Dinsdag trouwens weer bloedprikken en ctscan in maastricht en 8 augustus uitslag..
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Hahaha paniek..nee dat is toch echt niet zo...eerder Ger ,die zei koop maar een nieuwe tank,toen ik begon over azijn etc...

En gelukkig roken we geen van tweeën meer sinds 1995.😎
En zijn we al 29 jaar getrouwdπŸ’
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Frans
10-24
10-24
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 jun 2017 22:07
Locatie: Venlo
Has thanked: 1 time

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Frans »

Hoi Karin,
Tank ziet er strak uit met de mooie belettering.

En voor morgen succes..
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Voorlopig klaar we hebben zaterdag en zondag gereden en geen probleem meer gehad...van het weekend weer wat rijden of mischien ik vrijdag stukje ...wil eigenlijk nog iets hebben voor op de voorkant waar forward controls hebben gezetten...

Maar hij moet motorisch goed zijn rest komt vanzelf ooit.....

Tank is terug naar motorcycle storehouse...hopelijk krijg ik mijn geld terug want hun zeiden dat hij op mijn motor zou passen...

Regenpakken gevonden ...dus aftellen
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

hmmmmmmm er heeft nog nooit zon sterke benzine lucht in de stal gehangen :shock:
Manlief heeft zolang in mijn overloopslang (van de carburateur)een schroef gedaan ....
benzinelucht is nu weg..

Zou het kunnen dat in de carburateur benzine blijft staan gezien de geur dat de vlotternaald misschien toch vervangen moet worden of bakje of zo................?
Wilde vandaag gaan rijden maar met dat zeikweer geen zin in morgen dan maar weer uitproberen en anders volgende week maar weer naar de garage :?
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door bow »

Kraantje maar dicht zetten als je hem weg zet
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Ja klopt bow doe ik voort...
En dat er benzine in blijft staan is ook zo tjolkman.
Maar snappen niet dat er zon sterke benzinelucht hing...verschillende motors achter in stal gestaan en bij geen een was dat zo...
Ach ja morgen weer rijden ...en nog 12 nachtjes slapen voor we vertrekken....
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Ben weer op uitslag bij longarts geweest...
Ze zei het wordt een beetje saai ;) ...
alles nog steeds stabiel gebleven en bloedwaarden zijn ook in orde...
31 oktober weer ctscanen bloedprikken en
7 november weer voor uitslag terug komen😁πŸ₯‚
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Peke
Moderator
Moderator
Berichten: 1164
Lid geworden op: 23 sep 2015 06:15
Has thanked: 271 times
Been thanked: 331 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Peke »

scheurneusje schreef: ↑08 aug 2017 18:44 Ben weer op uitslag bij longarts geweest...
Ze zei het wordt een beetje saai ;) ...
alles nog steeds stabiel gebleven en bloedwaarden zijn ook in orde...
31 oktober weer ctscanen bloedprikken en
7 november weer voor uitslag terug komen😁πŸ₯‚
πŸ‘
Gerrine
25-44
25-44
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 sep 2015 11:13
Been thanked: 15 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Gerrine »

Lekker Karin, goed bericht weer. Ga je toch wat prettiger op vakantie :D
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Thanks zeker...ik voel me zo bevoorrecht dat ik al vanaf juni 2014 goed reageer op iressa...
Ik weet dat de werking een keer stopt maar kan me al geen andere uitslag meer voorstellen als alles is stabiel gebleven...

Groetjes Karin😁 🏍🍻
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Ik gebruik Instagram als @karinenger88. Installeer de app om mijn foto en video's te volgen. https://instagram.com/download/?r=4703537806
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

motorvakantie 2017 was vermoeiend maar super.
3700 km gereden,het was heerlijk hier een paar fotokes ervan...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



zo weer wat stickers erbij...
Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Never Give UpπŸ’€πŸ˜
Gebruikersavatar
Patman
350-499
350-499
Berichten: 462
Lid geworden op: 21 sep 2015 07:45
Has thanked: 25 times
Been thanked: 119 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Patman »

Zo, die reis pakken ze je niet meer af. Gaaf hoor!
Peke
Moderator
Moderator
Berichten: 1164
Lid geworden op: 23 sep 2015 06:15
Has thanked: 271 times
Been thanked: 331 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Peke »

Vakantie en dan juist vermoeiend hahaha
Plaats reactie