Linker zadeltas met uitsparing veerpoot

Welke extra's voor je motor, kleding, helmen, niet horend bij de andere technische forums.
Plaats reactie
EasyWim
25-44
25-44
Verstuurde bedankjes: 19 keren
Ontvangen bedankjes: 11 keren

Linker zadeltas met uitsparing veerpoot

Bericht door EasyWim » 19 okt 2019 21:50

Ik had bij het Spaanse Custom Spain een zadeltas besteld voor de linker kant. Mijn eisen: betaalbaar, niet te klein, niet te ver naar buiten uitsteken, knipperlicht moet daar blijven zitten en er moet nog steeds een duopassagier mee kunnen. Custom Spain heeft diverse modellen en opties voor de Sportster modellen. Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op een tas met een uitsparing voor de schokdemper. De bevestiging was heel simpel d.m.v. 2 riemen om het frame (de tussenruimte tussen frame en spatbord was wel vrij krap) en een riem met klittenband voor om de veerpoot. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat alhoewel er toch echt wel wat ruimte verloren gaat in de tas vanwege de uitsparing voor de veerpoot.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MoneyFor
1000-1249
1000-1249
Verstuurde bedankjes: 192 keren
Ontvangen bedankjes: 439 keren
Contacteer:

Re: Linker zadeltas met uitsparing veerpoot

Bericht door MoneyFor » 20 okt 2019 08:15

Zeer mooie tas !

Custom Spain kende ik nog niet, blijkbaar veel vakmannen daar in Spanje en inderdaad zeer betaalbaar :D , een adresje dat ik ga noteren.
Ik had recent nog een tas laten maken bij Union River (ook in Spanje ;) ) en deze persoon denkt heel erg met je mee als je iets persoonlijk
wenst te laten maken. Ook heeft hij een mooie bevestiging bedadcht voor op mijn Street Bob, had zowat dezelfde eisen ivm uitsteken in de
breedte en afmetingen. Ik wou er een benzinefles bij zonder dat het een koffer werd om mee op verlof te trekken voor 3 weken :lol:

Afbeelding

SPORTSTER ONDERDELEN TE KOOP : >> KLIK HIER<<

EasyWim
25-44
25-44

Bericht door EasyWim » 20 okt 2019 09:05

EasyWim
25-44
25-44

Bericht door EasyWim » 03 nov 2019 17:55

Kleine tip: boor een gaatje op het laagste punt in de tas dan blijft er geen water in staan (door schade en schande wijs geworden) :shower:

Redrum
200-349
200-349
Verstuurde bedankjes: 44 keren
Ontvangen bedankjes: 52 keren

Bericht door Redrum » 27 nov 2019 13:12

EasyWim schreef:
03 nov 2019 17:55
Kleine tip: boor een gaatje op het laagste punt in de tas dan blijft er geen water in staan (door schade en schande wijs geworden) :shower:
Toch jammer... zo'n mooie tas en dan niet waterdicht... nja in Spanje regent het ietsje minder vaak natuurlijk, iets.... zo'n tas is super ook omdat je gewoon je duo step kan behouden. .... mijne is waterdicht, maar duo step moet eraf

Plaats reactie