Pagina 1 van 1

Power Vision vs FP3

Geplaatst: 02 apr 2019 15:58
door MoneyFor
Wel zoals iedereen misschien weet ( of niet maar dan nu wel ) ben ik een overtuigd Vance & Hines FP3 gebruiker en heb me laten verleiden naar
een Dynojet Power Vison te kopen voor m'n Fat Bob. Nu is Dynojet niets nieuws voor mij omdat ik die al gebruik van om mijn racefietsen maar op
de Harley is dit de eerste maal.

Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door het gebruiksgemak, je kan nog steeds zoals vroeger al het geval was met de PC of laptop de
mappen manipuleren en bied je ook een leuk extra dashbordje. Bij de FP3 maak je gebruik van je Smartphone maar aangezien ik die meestal op
Flitsnav heb staan zie ik de digitale metertjes niet.

Alles heeft voor en nadelen, de gsm heb je meestal bij dus ook in één keer de tool om eventueel onderweg je mappings wat te finetunen. Bij de
Power Vision moet je echt dat ding op je stuur monteren en dus altijd bijhebben wil je iets veranderen. Mij ging het voornamelijk om de limiters
die Harley in de nwe M8's heeft gestopt eruit te halen. V&H staat zover nog niet maar zal komen binnen enkele maanden hebben ze mij verteld.
De M6050 Motorscan kon ik wel de limiter in RPM opheffen maar niet die van de snelheid en dat ging wel met de Power Vision vandaar dat mijn
keuze op de PV is gevallen.

IMG_4081.JPG
IMG_4082.JPG
IMG_4085.JPG

Re: Power Vision vs FP3

Geplaatst: 02 apr 2019 19:44
door bow
Mooi speelgoed als je weet wat je doet

Re: Power Vision vs FP3

Geplaatst: 02 apr 2019 20:01
door MoneyFor
Ik hoop dat ik dat weet he :)

Re: Power Vision vs FP3

Geplaatst: 03 apr 2019 09:57
door MoneyFor
Flitsmarathon vandaag in Belgie, nu is het droog maar geen goede dag om de mapping te testen vrees ik :muur: