Michelin Commander 2

Frame, vering, banden, remmen etc.
Gebruikersavatar
rob217
200-349
200-349
Berichten: 220
Lid geworden op: 18 feb 2017 22:00
Locatie: Alphen aan den Rijn
Has thanked: 11 times
Been thanked: 72 times
Contacteer:

Evolution Michelin Commander 2

Ongelezen bericht door rob217 »

Wie heeft er ervaring met de Michelin Commander 2 banden?

Had tot voor kort er Maxiss onder liggen. Die zitten namelijk ook onder mijn "boodschappen/pekelfiets Honda Rebel CMX450, en daar totaal geen klagen, alleen sneeuw vinden ze niet fijn wat resulteerde en in een horizontale postitie in de sneeuw aan het einde van de straat :lol: :lol: .

Op basis van mijn ervaringen van de Maxiss banden onder de Rebel, die toch positief waren, heb ik ze ook gekocht voor de Harley.
Maar wat een verschrikking onder de Harley.

Keihard rubber, slechte wegligging, heel gevoelig voor oneffenheden in de weg, hele slechte grip bij nat wegdek, slechts 15.000 km mee gereden, heel snel al droogte scheurtjes.

Omdat Harley de motoren standaard aflevert met Dunlop dacht ik die te kopen, maar daar blijken ook haken en ogen aan te zitten. Volgens inside information van een monteur bij Harley schijnt dit puur een contract afspraak te zijn en niet vanwege de geweldige rij-eigenschappen. Dus op advies de Michelin Commander 2 gekocht.

Zit nu op mn voorwiel, maar moet de eerste kilometers nog maken.

Graag jullie ervaringen.
Heute ist mir alles scheiss egal.
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Michelin Commander 2

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Zie ook viewtopic.php?f=13&t=543 voor meer banden-info.
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: Michelin Commander 2

Ongelezen bericht door scheurneusje »

rob217 schreef: 11 mar 2018 11:36 Wie heeft er ervaring met de Michelin Commander 2 banden?

Had tot voor kort er Maxiss onder liggen. Die zitten namelijk ook onder mijn "boodschappen/pekelfiets Honda Rebel CMX450, en daar totaal geen klagen, alleen sneeuw vinden ze niet fijn wat resulteerde en in een horizontale postitie in de sneeuw aan het einde van de straat :lol: :lol: .

Op basis van mijn ervaringen van de Maxiss banden onder de Rebel, die toch positief waren, heb ik ze ook gekocht voor de Harley.
Maar wat een verschrikking onder de Harley.

Keihard rubber, slechte wegligging, heel gevoelig voor oneffenheden in de weg, hele slechte grip bij nat wegdek, slechts 15.000 km mee gereden, heel snel al droogte scheurtjes.

Omdat Harley de motoren standaard aflevert met Dunlop dacht ik die te kopen, maar daar blijken ook haken en ogen aan te zitten. Volgens inside information van een monteur bij Harley schijnt dit puur een contract afspraak te zijn en niet vanwege de geweldige rij-eigenschappen. Dus op advies de Michelin Commander 2 gekocht.

Zit nu op mn voorwiel, maar moet de eerste kilometers nog maken.

Graag jullie ervaringen.

Ik vind ze super tot nu toe zie mijn opmerking aan jou bij kaatjes bike...
Maar ik zou die andere band ook zsm vervangen dan,met 2 verschillende types rijden is ook niet zon succes meestal..
succes ermee.
toedeloe karin
Never Give Up💀😁
Gebruikersavatar
rob217
200-349
200-349
Berichten: 220
Lid geworden op: 18 feb 2017 22:00
Locatie: Alphen aan den Rijn
Has thanked: 11 times
Been thanked: 72 times
Contacteer:

Re: Michelin Commander 2

Ongelezen bericht door rob217 »

Testen in boekjes en op internet zijn wel leuk, maar hecht er geen waarde aan. Heb het liever van "ervarings deskundige" :lol: :lol:

Bedankt voor je reactie Karin
Heute ist mir alles scheiss egal.
Plaats reactie